onsdag 6. oktober 2010

om meg og min hverdag.

hei.
navn: karoline
år: 13
bursdag: 22 november
 mamma og pappa er skilt. så jeg bor både i biri og i redalen.

familie:
bror: boren min heter simen, han er en mygg !  noen ganger har jeg veldig lyst til å bytte han mot en hund, . hva er best ? en imposliten lillebror på 11 år eller en hund ?

mamma: mamma heter Signe Beate og er VELDIG snill:)
stefar: trond. mamma sin kjæreste.
stebrødre: marius og Christian. trond sine barn.;)
pappa: pappa heter Terje og er også VELDIG snill:)
stemor: camilla. pappa sin kjæreste.
halvsøster: Sanna. er pappa og Camilla sitt barn;)

Dyr: 3 katter: WILMA: svart og hvit, og bor hos pappa og Camilla. CLEO: vanilje farget, og bor hos mamma og Trond. FIGARO:  vanilje farget, og bor hos mamma og trond ( tvillingen til CLEO)
1 kanin: SNIFF: er svart og bor hos mamma og trond.
trond har en hund som heter CARO, CARO pleier å være hos oss mange ganger, men ikke hele tiden.
i uka:  i uka går jeg på skolen sånn som alle andre barn ( hvorfor pine oss stakarslige barn ?.) ellers pleier jeg å henge med venna mine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar